کدخبر: ۳۳۳۵۵
۰٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:٤۲
چاپ

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

فرهنگ غرب بر پایه لذت‌طلبی و هواهای نفسانی است

 فرهنگ غرب بر پایه لذت‌طلبی و هواهای نفسانی است

بیرجند رسا-مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در جوامع اسلامی و در زندگی مسلمانان، خدامحوری و دین‌محوری به عنوان اصل شناخته شده در حالی‌که در زندگی غربی، لذت‌طلبی و هواهای نفسانی اصل است.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا ، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در همایش دختران آسمانی در جمع دختران مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بیرجند، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و میلاد حضرت معصومه (س)، با اشاره به مقاومت مردم غزه، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه در آماج گلوله صهیونیست‌ها قرار گرفتند و امروز به پاس دلیری‌ها و رشادت‌ها توانستند پیروزی بزرگی را رقم بزنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مردم بی‌گناه غزه، زنان و کودکان بی‌دفاع به خاک و خون کشیده می‌شدند، اما حاضر نبودند از مقاومت و ایستادگی خود کوتاه بیایند.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به زندگی به سبک غربی‌ها، افزود: در زندگی مسلمانان و در کشور ایران، خدامحوری به عنوان اصل شناخته می‌شود و در کنار خدامحوری ارکان دیگر از جمله دین‌محوری و ایمان‌محوری از اصول مهم برای مسلمانان است.

وی تصریح کرد: آنچه در فرهنگ غرب اهمیت دارد بر پایه لذت‌طلبی و هواهای نفسانی است و بر زندگی آن‌ها هوس‌رانی غلبه دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در زندگی غرب کسی به ازدواج و تولید نسل فکر نمی‌کند و خوش‌گذرانی برایشان اهمیتی خاص دارد.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: در دین مبین اسلام تأکید فراوانی بر امر ازدواج شده و فرهنگ از خودگذشتگی و ایثار پررنگ است اما در غرب فرهنگ خودخواستن، لذت‌طلبی و تنوع‌طلبی اصل است.

وی اظهار کرد: کودکان و مردم غزه از ملت ایران الگو گرفتند و توانستند پیروز شوند، بنابراین ایران اسلامی باید به خود ببالد که الگوی کشورهای همسایه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: حضرت معصومه (س) الگویی کامل و بارز برای دختران است و دختران و زنان در جامعه باید از این بانوی بزرگوار رهنمود بگیرند و بر خود ببالند که این بانوی اسلام در کشور ایران قرار دارد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.