کدخبر: ۳۳۳۲۲
۰٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:۰۲
چاپ

از ابتدای امسال

بیش از ۲۶ میلیارد ریال کمک مردمی در بیرجند جمع‌آوری شد

بیش از ۲۶ میلیارد ریال کمک مردمی در بیرجند جمع‌آوری شد

بیرجند رسا-مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بیرجند گفت: در سال ۹۳ با تلاش‌های ویژه و کمک‌های مردمی اعم از صدقات، جشن‌های احسان و نیکوکاری، طرح‌های اکرام و ایتام در مجموع مبلغ ۲۶ میلیارد و ۳۳ میلیون و ۶۲۸ ریال جمع‌آوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  به نقل از تسنیم،محمد قریب ظهر امروز در همایش دختران آسمانی در جمع مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بیرجند، ضمن تبریک به مناسبت روز دختر و میلاد حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: دختران تلاش کنند تا مادران فهیمی برای آینده باشند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، عفاف و حجاب در جامعه است و که نخستین جایگاه برای ترویج حفظ و رعایت حجاب، خانواده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بیرجند گفت: در سال گذشته 250 سری جهیزیه به ارزش 500 میلیون تومان به مددجویان این نهاد اعطا شد.

قریب افزود: در پنج ماهه نخست امسال 65 نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بیرجند جهیزیه دریافت کردند.

وی با اشاره به اشتغال و آموزش مددجویان، اظهار کرد: در راستای اشتغال و آموزش مددجویان، در سال گذشته تعداد 2 هزار نفر آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بیرجند گفت: در پنج ماه نخست امسال در راستای آموزش و اشتغال تعداد 200 نفر از مددجوان آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

قریب افزود: در سال 93 با تلاش‌های ویژه و کمک‌های مردمی اعم از صدقات، جشن‌های احسان و نیکوکاری، طرح‌های اکرام و ایتام در مجموع مبلغ 26 میلیارد و 33 میلیون و 628 ریال جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: تعداد 629 نفر در پنج ماه نخست امسال از خدمات و طرح‌های این نهاد شامل طرح فلاح، آموزش دختران، اردوهای مادران و دختران، طرح اکرام و برنامه‌های آموزشی بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بیرجند با اشاره به آسیب‌های جامعه، گفت: یکی از آسیب‌های اجتماعی جامعه انتخاب الگوی نامناسب است.

قریب با بیان این‌که برخی از افراد از حجاب تعریف نامناسبی دارند، افزود: برترین حجاب از نظر ائمه(ع) چادر است و در این راستا مسئولان باید توجه داشته باشند.

وی افزود: یکی از مسائلی که آموزش و پرورش و خانواده‌ها باید به آن توجه کند، پرداختن به مسائل دینی دانش‌آموزان است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.