کدخبر: ۳۳۳۰٤
۰٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۵
چاپ

سردار نظری:

هر گونه فساد،کم‌کاری و سستی غیرقابل پذیرش است

بیرجند رسا-فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: هر گونه فساد،کم‌کاری و سستی برای مقابله با دشمن در جبهه اقتصادی غیرقابل پذیرش است

هر گونه فساد،کم‌کاری و سستی غیرقابل پذیرش است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  ، یعقوب‌علی نظری  در همایش روز بسیج کارمندان به پیروزی مردم فلسطین اشاره کرد و افزود: این پیروزی یعنی پیروزی خون بر شمشیر، پیروزی معنویت بر مسائل مادی، پیروزی اقلیت حق بر اکثریت کفر و در نهایت این پیروزی نتیجه مقاومت و ایستادگی در راه خداوند است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که مقاومت در غزه بسیار سخت است، اشاره کرد و افزود: این مقاومت در مقابل هشت سال محاصره کامل صورت پذیرفته است.

نظری ادامه داد: اسرائیل با قدرت موجود و تمام عقبه‌های نظامی، پولی و دیپلماتیک در مقابل اراده، مقاومت و شجاعت مبارزان غزه و عمل کردن به راهی که قرآن پیش‌روی ملت‌های مظلوم گذاشته به زانو درآمده‌ است.

وی با بیان این‌که با جبه کفر باید سخت مبارزه کرد، یادآور شد: در مقابل استکبار باید مستحکم بود و در مسیر مبارزه باید مقاومت کرد و مسامحه با دشمن در مسیر خدایی راه به جایی نمی‌برد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این‌که باید در بین خود مودت، محبت و گذشت را گسترش دهیم، اضافه کرد: در صورتی که دشمن در تسلط و اسارت باشد باید با او مدارا کرد اما به طور عادی هرگز نباید با دشمن با مدارا رفتار شود.

نظری با بیان اینکه مقاومت تنها در جبهه رزم نظامی نیست، تصریح کرد: امروز دو جبهه حساس فرهنگی و اقتصادی را پیش‌رو داریم که باید مانند مقاومت هشت سال دفاع مقدس در این جبهه‌ها نیز مقاومت کنیم.

وی یادآور شد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتوری که به صورت عام باید در جبهه اقتصادی به آن توجه کرد قناعت است.

وی ادامه داد: هر گونه فساد،کم‌کاری و سستی برای مقابله با دشمن در جبهه اقتصادی غیرقابل پذیرش است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیجیان در جبهه فرهنگی فعالیت گسترده‌ای دارند، اضافه کرد: مسائل فرهنگی، مسائل پایه‌ای جامعه است که دشمن به روش‌های مختلف در آن رسوخ کرده که یکی از مصادیق آن ماهواره است.

نظری افزود: مهمترین رمز پیروزی در جبهه فرهنگی داشتن تقوا است.

وی با بیان اینکه روزانه حدود 50 نفر از مردم غزه در راستای مقاومت برای آرمان‌های خود شهید می‌شوند، گفت: مردم غزه تاکنون به ازای هر 800 نفر یک نفر را تقدیم ایستادگی خود در مقابل دشمنان کردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امید است برای مقاومت در جبهه اقتصادی و فرهنگی از ایستادگی مردم فلسطین درس گرفته و با تولید بیشتر، استفاده از تولیدات داخلی و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های جامعه خود در جبهه اقتصادی پیروز شویم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها