کدخبر: ۳۳۲۹۵
۰٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱٦
چاپ

از سال گذشته تا‌کنون صورت گرفت

بهره‌برداری از 12 پروژه شهرداری بیرجند با اعتبار 21 میلیارد تومان

بهره‌برداری از 12 پروژه شهرداری بیرجند با اعتبار 21 میلیارد تومان

بیرجند رسا-شهردار بیرجند گفت: طی سال گذشته تا‌کنون تعداد 12 پروژه در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  به نقل از فارس، عباسعلی مدیح صبح امروز در ‌آیین افتتاح بازارچه ارزاق عمومی ابوذر بیرجند اظهار داشت: در طول یکسال گذشته شهرداری بیرجند موفق شد پنج مرحله افتتاحیه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه هر پروژه‌ای که تکمیل شود در اسرع وقت باید به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: شهرداری بیرجند در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و جلب رضایت آنها بر بهره‌برداری سریع و به موقع پروژه‌ها تاکید دارد.

شهردار بیرجند گفت: طی سال گذشته تا‌کنون تعداد 12 پروژه در سطح این شهرستان با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیح به افتتاح 10 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری بیرجند در هفته دولت اشاره کرد و یادآور شد: برای این پروژه‌ها 3 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی از افتتاح تعریض خیابان شهید قرنی (حد فاصل دانشگاه و بلوار صیاد شیرازی بیرجند) خبر داد و افزود: برای این پروژه 6 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بهسازی پارک جنگلی بیرجند

شهردار بیرجند به بهسازی پارک جنگلی بیرجند با اعتبار هزینه شده 3 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: افتتاح بازارچه ارزاق عمومی ابوذر بیرجند با اعتبار 2 میلیارد ریال و بازگشایی معبر(اتصال خیابان پرستار به ظفر) با هزینه‌کرد 10 میلیارد ریال در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیح افتتاح پروژه ایجاد پارک خطی حاشیه صیاد شیرازی (حدفاصل ارتش و قرنی) را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این هفته برشمرد و یادآور شد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: اجرای سایبان و روشنایی چهارشنبه بازار به همراه احداث دیوار ساحلی حاشیه کانال با اعتبار هزینه شده 2 میلیارد ریال و اجرای روکش آسفالت بیست متری سوم خیابان مدرس (حدفاصل مدرس و پاسداران) با اعتبار هزینه شده یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال نیز طی هفته دولت در بیرجند افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از سیستم ‌AVL ناوگان اتوبوسرانی بیرجند

شهردار بیرجند خاطرنشان کرد: اجرای دیوار ساحلی پل باغ(حد فاصل شهدای عبادی به سمت معصومیه) با اعتبار هزینه شده 2 میلیارد ریال، بهره‌برداری از سیستم ‌AVL ناوگان اتوبوسرانی با اعتبار هزینه شده 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی است که طی هفته دولت در بیرجند به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیح ادامه داد: همچنین طی این هفته احداث سایبان ماشین‌آلات سنگین موتوری شهرداری با مساحت 680 متر مربع و اعتبار هزینه شده 500 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

بودجه شهرداری بیرجند 100 درصد افزایش یافت

وی با بیان اینکه طی 15 ماه گذشته گذشته اقدامات و برنامه‌های خوبی در این شهرداری به سرانجام رسیده است، اظهار داشت: نخستین گام آن افزایش بودجه شهرداری بوده است.

شهردار بیرجند با اشاره به افزایش صددرصد بودجه شهرداری بیرجند تصریح کرد: در سال گذشته بودجه شهرداری به 38 میلیارد تومان رسید و در حال حاضر بودجه شهرداری حدود 70 میلیارد تومان است.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.