کدخبر: ۳۳۲۸٦
۰٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵
چاپ

سلاح مقاومت؛ کارآمدترین سلاح در مقابله با جبهه باطل

سلاح مقاومت؛ کارآمدترین سلاح در مقابله با جبهه باطل

بیرجند رسا-امام جمعه موقت نهبندان با اشاره به پیروزی مردم مظلوم غزه پس از ۵۰ روز مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: سلاح مقاومت، کارآمدترین سلاح در مقابله با جبهه باطل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام محمد‌علی مؤمن‌زاده، امام جمعه موقت نهبندان شب گذشته، پنجم شهریور در همایش بزرگداشت روز بسیج اصناف با اشاره به پیروزی مردم مظلوم غزه پس از 50 روز مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پیام‌های این پیروزی آن بود که سلاح ایستادگی و مقاومت کارآمدترین سلاح بر علیه جبهه باطل و ظلم است.

وی با اشاره به اینکه این پیروزی نشان داد که مقاومت حرف اول را در مقابله با جبهه باطل می‌زند و با مقاومت می‌توان به اهداف خود دست پیدا کرد، بیان کرد:  پیام دیگر این پیروزی این بود که سلاح معنویت بر سلاح مادی هر چند که پیشرفته باشد غالب است.

امام جمعه موقت نهبندان در ادامه با گرامیداشت روز بسیج اصناف گفت: اصناف در طول تاریخ در جبهه حق بوده‌اند و امروز هم این در خواست است که در مقاطع حساس که پای کار بوده‌اند در ادامه نیز پای کار باشند و همکاری و یاری داشته باشند.

مؤمن‌زاده اظهار کرد: اصناف و بازاریان سفرای هر شهر هستند چرا مسافران و کسانی که به یک شهر می‌آیند نخستین ارتباطی که برقرار می‌کنند با بازاریان و اصناف هر شهر است و رفتار خود بازاریان می‌تواند معرف آن شهر باشد.

وی خوش‌رفتاری و انصاف را دو ویژگی مهم برای اصناف و بازاریان عنوان کرد و گفت: وقتی علت درآمد و استقبال زیاد مردم از یک مغازه را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که این دو عامل نقش بسیار مهمی دارد.

امام جمعه موقت نهبندان با اشاره به این مطلب که امروز جنگ فرهنگی در جبهه حق و باطل وجود دارد، گفت: دشمن به هر روش و وسیله‌ای تلاش می‌کند تا به کشور ما ضربه وارد کند.

مؤمن‌زاده ادامه داد: امروز کشورهای غربی در مسائل فرهنگی به بن‌بست رسیده‌اند و دچار شکست شده‌اند و به همین دلیل با به وجود آوردن گروه‌های تکفیری و سلفی سعی می‌کنند که با اسلام مقابله کنند و جلوی گسترش آن را در سطح دنیا نگیرند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.