کدخبر: ۳۳۲۸۱
۰٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳
چاپ

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد

عزم جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای جذب اعتبارات

بیرجند رسا-معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید عزم خود را در راستای پیگیری مسائل و کمبود اعتبارت به طور جدی جزم کنند.

عزم جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای جذب اعتبارات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  به نقل از فارس، همایون نخعی‌نژاد شب گذشته در جلسه بررسی و پیگیری حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به قول معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور که تلاش می‌کنیم صددرصد اعتبارت استان را اختصاص دهیم، بنابراین تمامی مسئولان باید عزم خود را در راستای پیگیری مسائل و کمبود اعتبارت به طور جدی عزم کنند.

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان تلاش کنند با برنامه‌ریزی صحیح و به موقع بر پروژه‌های مدنظر، بر آنها نظارت بیشتری داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نظارت کامل بر اجرای پروژه‌ها یکی از وظایف این حوزه است، افزود: در این راستا بازدید پیاپی از پروژه‌های در دست اقدام، در دستور کار من قرار گرفته است.

نخعی‌نژاد گفت: تلاش ما این است که زودتر از آن چیزی که برای اتمام پروژه تعهد شده است پروژه‌ها را به سرانجام رسانده و موجبات توسعه استان را هر چه زودتر فراهم کنیم.

وی یادآور شد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در راستای هر چه بهتر اجرا کردن پروژه‌های مدنظر و همچنین به اتمام رساندن پروژه‌های ناتمام تلاش کنند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها