کدخبر: ۳۳۲۵۳
۰٤ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۳
چاپ

حجت الاسلام رضایی:

رفع مشکلات اقتصادی و اتصال به راه اهن از خواسته های مردم است

بیرجند رسا-قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به وجود نیروهای قوی انسانی در حوزه های علمیه مشهد و قم گفت: با فراهم شدن بستر لازم در حوزه های علمیه می توان به رشد فرهنگی در استان کمک کرد.

 رفع مشکلات اقتصادی و  اتصال به راه اهن از خواسته های مردم است

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا ،حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی عصر سه شنبه در شورای برنامه ریزی استان که با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون افراد قوی در حوزه های علمیه مشهد و قم که در حد مرجعیت هستند از خراسان جنوبی بوده و می توان از آنها برای رشد فرهنگی استان استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از گذشته قطب فرهنگی بوده و پشتوانه فرهنگی داشته، افزود: باید مجموعه هایی را که می تواند در بحث قرآنی به استان کمک کنند فعال کنیم.

حجت الاسلام رضایی بیرجندی گفت: خراسان جنوبی از امکانات و نیروی انسانی خوبی برخوردار است که مهمترین مزیت استان داشتن نیروی انسانی متخصص است.

وی خشکسالی های سال های گذشته را از مهمترین مشکلات این استان برشمرد و افزود: خراسان جنوبی پس از 10 سال از استان شدن باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام رضایی بیرجندی رفع مشکلات اقتصادی و خواسته های مردم از جمله اتصال به راه اهن سراسری را خواستار شد.

وی بر توجه ویژه مسئولین به مساجد و مصلی ها در سطح استان تاکید کرد و گفت: در مرکز استان مصلی درشأن مرکزیت استان وجود ندارد.

امام جمعه بیرجند به وجود 24 حوزه علمیه در سطح استان اشاره کرد و گفت: می توان از نیروهای این حوزه ها در مساجد و مصلی ها استفاده کرد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها