چاپ

سردار نظری:

تنها 40 درصد مشکلات مربوط به تحریم‌ها است

بیرجند رسا-فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز جبهه اقتصادی فوق‌العاده حساس است و این حساسیت نه از ضعف توانمندی‌ها و قدرت دشمن بلکه نشان از ضعف عملکردی ما دارد.

 تنها 40 درصد مشکلات مربوط به تحریم‌ها است

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  ،سردار یعقوبعلی نظری ظهر سه‌شنبه در بازدید از کارخانه کویرتایر بیرجند و معارفه سرپرست پایگاه مقاومت سیدالشهدا این کارخانه اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی با همه هزینه‌هایی که برای آن داده شده برای این است که در دنیا و آخرت سطح ارزش انسان‌ها را بالا ببرد.

وی بیان کرد: یک کارگر ساده به واسطه هویت اسلامی خود می‌تواند در سطوح بالای معنویت قرار گیرد.

سردار نظری افزود: اگر عمق نظام اسلامی را را درک کنیم یقینا بهره‌مندی ما از نظام بیشتر خواهد شد.

 وی اظهار کرد: همه ما باید برای تحکیم نظام اسلامی و مواجه با تهدیدادت اقتصادی با دنیای استکبار تلاش کنیم.

سردار نظری با بیان اینکه امروز جبهه اقتصادی فوق‌العاده حساس است، تصریح کرد: این حساسیت نه از ضعف توانمندی‌ها و قدرت دشمن است بلکه نشان از ضعف عملکردی ما دارد.

وی بر بالقوه کردن ظرفیت‌های پنهان منطقه تاکید کرد و گفت: با بالفعل کردن این ظرفیت‌ها باید ادعای سربازی این نظام  اسلامی را به اثبات برسانیم.

سردار نظری با بیان اینکه در حوزه مدیریتی دچار مشکل هستیم، افزود: تنها 40 درصد مشکلات مربوط به تحریم‌ها است و مابقی به ضعف مدیریرتی برمی‌گردد که باید ظرفیت‌ها را فعال کنیم.

مدیرعامل شرکت کویرتایر نیز در این بازدید اظهار کرد: ظهور انقلاب اسلامی با ظهور اسلام قابل مقایسه است.

زینلی با بیان اینکه امروز بزرگترین دستاورد نظام ما احیای تمدن اسلامی است، بیان داشت: پرچمدار این تمدن سپاه و بسیج است و دشمن درصدد است تا از گسترش این تمدن در جهان جلوگیری کند.

وی بیان کرد: الگوی مقاومتی که از دل بسیج رشد می‌کند عامل گسترش دیگر انقلاب های اسلامی در سراسر منطقه شده است.

زینلی با بیان اینکه همه پیام تمدن انقلاب اسلامی با پرچمداری بسیج است، افزود: باید قادر باشیم جایگاه خود را در سطح جهان و منطقه ارتقا دهیم.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه کویرتایر گفت: امید است با حمایت مسئولان اجرا و ارتقای این طرح بزرگ اقتصادی در استان را مشاهده کنیم.

گفتنی است در این مراسم ابراهیم مطهری‌فر به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت سیدالشهدا کویرتایر معرفی و از خدمات محمدرضا قهستانی تقدیر شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.