چاپ

نماینده مردم طبس در مجلس:

دستور احداث پلی‌کلنیک تخصصی تأمین اجتماعی طبس صادر شد

بیرجند رسا-نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت مدیره سازمان تأمین اجماعی کشور ضمن موافقت با احداث پلی‌کلنیک تخصصی طبس، دستور آغاز عملیات اجرایی آن را تا پایان سال به مدیرعامل ابلاغ کرد.

دستور احداث پلی‌کلنیک تخصصی تأمین اجتماعی طبس صادر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  به نقل از تسنیم، محمدعلی عبداله زاده ، به مشکلات حوزه درمان این شهرستان اشاره و اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌ها و رایزنی با اعضای هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی کشور، صبح امروز هیئت مدیره موافقت خود را با احداث پلی‌کلنیک تخصصی طبس اعلام و دستور آغاز عملیات اجرایی آن را تاپایان امسال به مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی ابلاغ کرد.

وی افزود: با وجود 17 هزار بیمه شده اصلی و بیش از 50 هزار نفر بیمه‌شدگان تبعی سازمان تأمین اجتماعی در طبس و دوری از مراکز درمانی شهرستان‌های همجوار، احداث پلی‌کلنیک تخصصی سازمان تأمین اجتماعی در این شهرستان ضروری بود.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، سرایان و فردوس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گستردگی و پراکندگی شهرستان طبس به مساحت 56 هزار کیلومترمربع، وجود معادن متعدد و متنوع به‌ویژه زغالسنگ و حادثه‌خیز بودن آن، همجواری با چندین استان مهم کشور و تردد فراوان برای زیارت مرقد امام رضا(ع)، مسیرهای غیراستاندار جاده‌ای و حوادث آن و فاصله زیاد با مراکز استان‌های مختلف و مشکلات تردد بیماران از مهم‎ترین مواردی است که باید بر اساس آن شهرستان طبس به یک قطب درمانی منطقه تبدیل شود.

عبداله‌زاده صرف منابع مالی در حوزه سلامت را سرمایه دانست و گفت: حوزه بهداشت و درمان و سلامت شهرستان طبس از شاخص‌های کشوری عقب مانده است و بر همین اساس پیگیری مجدانه برای تبدیل این شهرستان به قطب درمانی منطقه ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از همراهی استاندار و مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی و معاونان وی ابراز امیدواری کرد: با دستور صادره از سوی هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی کشور، مراحل احداث پلی‌کلنیک تخصصی طبس به زودی انجام شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها