چاپ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند نیازمند است

بیرجند رسا-رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تکمیل ساختمان بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند نیازمند ۳۰ میلیارد تومان است که شامل ۲۰ میلیارد تومان برای ساختمان بیمارستان، و ۱۰ میلیارد تومان مربوط به ساختمان الحاقی بیمارستان است.

۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند نیازمند  است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا   ،کاظم قائمی صبح امروز در بازدید معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از بیمارستان امام رضا(ع) اظهار کرد: احداث این بیمارستان یکی از پروژه های ملی است که از سال 1385 آغاز شده است.

وی پیشرفت فیزیکی ساختمان بیمارستان را 55 درصد دانست و افزود: در حال حاضر ساختمان اصلی بیمارستان 85 درصد، ساختمان جانبی 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است وهنوز هیچ اقدامی برای محوطه سازی انجام نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:در حال حاضر نمای ساختمان کامل شده است و نازک کاری و تاسیسات در مرحله اتمام است.

قائمی تصریح کرد: این بیمارستان در زیر بنایی به مساحت 29 هزار و 500 متر مربع احداث می شود و اعتبار هزینه آن تا پایان سال 1392 بیش از 346 میلیون ریال است.

وی افزود: اعتبار مصوب این بیمارستان در سال 1393 مبلغ 120 هزارمیلیون ریال است که تاکنون 70 هزار میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

رئیس بیمارستان علوم پزشکی بیرجند گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ساختمان این بیمارستان 30 میلیارد تومان است و اعتبار مورد نیاز برای تجهیز بیمارستان 60 میلیارد تومان است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.