چاپ

وزیر ارتباطات:

اشتغال، اقتصاد و رفاه مردم دغدغه های اصلی دولت است

بیرجند رسا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اقتصاد، اشتغال و تامین رفاه مردم از دغدغه های اصلی دولت است و تلاش می کند در نیمه دوم امسال با خروج از شرایط رکودی رونق اقتصادی را شتاب بخشد.

اشتغال، اقتصاد و رفاه مردم دغدغه های اصلی دولت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  به نقل ازایرنا ،محمود واعظی روز دوشنبه در آیین افتتاح پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات  اظهار داشت: دولت کوشیده با همکاری قوای مقننه و قضاییه و با مشارکت مردم و بخش خصوصی بتواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

واعظی همچنین گفت: در موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری، باید از ظرفیت بخش خصوصی و امر پژوهش بهره لازم را بگیریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: اقتصاد مقاومتی به این معنی است که در هر شرایطی و در بحران های اقتصادی باید با توجه به ذخایر و توانمندی های خویش، گام برداریم.

وی فرهنگ و اخلاق را زیربنای امور دانست و گفت: دولت می کوشد تا اخلاق و فرهنگ را احیا کند و بتواند خدمت گذاری بیشتری به مردم داشته باشد.

واعظی به رویکردهای مثبت دولت در بخش سیاست خارجی اشاره کرد و افزود: رییس جمهوری و دیگر دولتمردان می کوشند اعتماد مردم را به صورت عملی پاسخ دهند.

وی با اشاره به فعالیت 54 شرکت فناوری اطلاعات و الکترونیک در پارک علم و فناوری گیلان و همچنین افتتاح پروژه های ارتباطاتی در این استان گفت: امروز طرح های ارتباطی در 493 روستای گیلان به بهره برداری می رسند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش پهنای باند اینترنت در کشور خبر داد و گفت: پهنای باند در گیلان هفت گیگا بایت بود که به 32 گیگا بایت رسید.

استاندار گیلان نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت همدلی و همراهی بین مسوولان بیان کرد: سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد نشاط در جامعه و رفاه همگانی است.

ˈمحمدعلی نجفیˈ افزود: از مزایای اجرای این طرح های ارتباطی صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان است.

وی همچنین از دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رفع مشکلات حوزه های ارتباطی در 17 هزار واحد مسکن مهر استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایرنا، افزایش پهنای باند لایه لبه استان گیلان به میزان 32 گیگابایت، توسعه تجهیزات تکمیلی کانال های بین المللی، نصب و راه اندازی سامانه پایش ترافیک، توسعه شبکه فیبرنوری استان به میزان 288 کیلومتر در حوزه زیرساخت ارتباطات با هزینه 230 میلیارد ریال از مهمترین طرح هایی بود که امروز (دوشنبه) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گیلان به بهره برداری رسید.

همچنین استانداری گیلان و شرکت پست تفاهم نامه همکاری امضا کردند که به امضای محمدعلی نجفی استاندار گیلان و حسین مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست ایران رسید.

علاوه بر چهار پروژه زیرساخت ارتباطات، یکصد صندوق تامین مالی خرد روستایی با همکاری استانداری و شرکت پست، سه ناحیه مستقل بانکی شرکت های تعاونی دهیاران بهره برداری شد و از چهار سرویس خدماتی شرکت پست رونمایی شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها