کدخبر: ۳۳۲۰۳
۰۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۵
چاپ

آغاز هفته دولت و بهره برداری از صد ها طرح مختلف

بیرجند رسا-این طرح ها که برای اجرای آنها 210 میلیارد تومان هزینه شده است در هفته دولت در نقاط مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید و هزاران نیر از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

آغاز هفته دولت و بهره برداری از صد ها طرح مختلف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  ، درقاین 12 طرح شامل افتتاح پارک نوربخش منطقه گردشگری بوذجمهر قاینی ،توسعه کتابخانه تخصصی شهرداری ، احداث 2باب نمازخانه در پارک امام علی و زعفران ، آسفالت 5 خیابان در شهرک ولی عصر ،  آسفالت معابر خیابانهای ابومنصور ، جداسازی آب فضای سبز از آب شرب و50 هزار متر پیاده روسازی بود که در مجموع برای آنها 28 میلیارد و 300میلیون ریال هزینه شده است.

همچنین عملیات ساخت خانه بهداشت در روستاهای شاهیگ و شهرقاین آغاز شد.

بهسازی و روکش آسفالت بلوار امام رضا ، بازگشایی باند دوم بلوار جوان و نصب 5 پنل خورشیدی در مدرسه ، مسجد و اداره برق با اعتبار 12 میلیارد 420 میلیون ریال طرح هایی بود که در طبس افتتاح شد .

13 طرح هم در شهرستان درمیان با هزینه 15 میلیارد و 50 میلیون ریال افتتاح شد . ساختمان اداره ورزش و جوانان ، تامین روشنایی بلوارها و توسعه و اصلاح شبکه معابر شهری در اسدیه ، آسفالت جاده روستایی مسک – مقدر ، احداث 8 آبشخور دام در مناطق عشایری، استخر ذخیره آب نبی آباد و تجهیز و بهسازی مرغداری روستای بورنگ از جمله این طرح هاست که بیش از 7 هزار نفر از مزایای آن بهره مند و برای 20نفر شغل ایجاد شد  .

در فردوس هم ساختمان خانه بیمه سلامت ، 2طرح برقرسانی به واحد های مسکونی شهرک بهداری و بلوار شهید خورشیدی و زیرسازی و جدول گذاری فاز دو و سه مسکن مهر و معابر سطح شهر با هزینه 10 میلیارد و 450 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

در شهرستانزیرکوههم از 5 طرح با اعتبار10میلیارد و 190 میلیون ریال بهره برداری شد .این طرح ها شامل افتتاح 30 واحد مسکن معلولان حاجی آباد ، بازسازی و اصلاح شبکه های توزیع خط انتقال آب 13روستا ، حفر چاه شماره 6 شهید رجایی در دشت اسفدن آسفالت و زیرسازی خیابان صد واحدی زهان ، زیرسازی ،جدول گذاری و آسفالت  معابر روستای شاج و تامین برق شهرک زهان طرح هایی بود که در زیرکوه افتتاح شد .

همچنین42میلیون  تومان کمک بلاعوض به 82 خانوار روستای شاج که منازلشان در زلزله 1391 تخریب شده بود اهدا شد.

در نهبندان 15 طرح برقرسانی افتتاح شد همچنین مرکز مشاوره ای بهزیستی در نهبندان افتتاح شد که برای افتتاح این طرح ها 9میلیارد450 میلیون ریال هزینه و 500 خانوار بهره مند شدند.

در سربیشه هم 5 طرح با هزینه 4 میلیارد و 690 میلیون ریال به بهره برداری رسید . برق رسانی به واحد های مسکن مهر معلولان ، فاز دوفرهنگیان و مسکن مهراب، راه اندازی شبکه دولت ، استاندارد سازی تاسیسات گرمایشی مدرسه خدیجه کبری درح و بهره برداری از سیستم آبیاری تحت فشار در چاه روح ال.. طرح هایی است که در این شهرستان افتتاح شد .

12 طرح هم در سرایان با هزینه 4 میلیارد و 839 میلیون ریال افتتاح شد. این طرح ها شامل:مرمت چاه های ما لداری عشایر بغداده سه قلعه ، 4 طرح آبخیزداری و استخر ذخیره آب در سه قلعه ، توسعه مدرسه دو کلاسه در سه قلعه، آسفالت معابر و مجموعه بازی پارک سه قلعه است که 3 هزار و 461 نفر از مزایای آن بهره مند شدند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.