کدخبر: ۳۳۱۹۰
۰۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۲
چاپ

فرماندار ویژه طبس:

طرح انتقال گاز به روستاهای بخش مرکزی طبس به بهره‌برداری می‌رسد

طرح انتقال گاز به روستاهای بخش مرکزی طبس به بهره‌برداری می‌رسد

بیرجند رسا-فرماندار ویژه طبس گفت: در هفته جاری طرح انتقال گاز به ۹ روستای بخش مرکزی طبس به بهره‌برداری می‌رسد و قابل افتتاح است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  به نقل  ازتسنیم،سید‌جلال هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت به شعار امسال هفته دولت با عنوان "آرامش و امید" اشاره و اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید هرگونه خدمتی که از سوی مسئولان سبب آرامش روانی و اجتماعی شهروندان و افزایش نشاط عمومی شود، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: در هفته دولت امسال تعداد 65 پروژه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 347 میلیون تومان در شهرستان طبس به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ویژه طبس تصریح کرد: بهره‌برداری از طرح انتقال گاز به 9 روستای بخش مرکزی طبس، افتتاح پروژه‌های شهرداری‌های طبس و عشق‌آباد، رونمایی از چند پروژه جهاد کشاورزی، افتتاح سالن چندمنظوره کمیته امداد طبس، مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی تخصصی کودک و نوجوان و سالن چندمنظوره روستای پیکوه بخش دیهوک در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

هاشمی بیان کرد: بوستان روستای اسفندیار و بوستان و کلوپ ورزشی روستای ده‌محمد بخش دستگردان، ساختمان دهیاری روستای امیرآباد و سیستم نوین گرمایشی مدارس امام رضا(ع) و شهید گلی عشق‌آباد، رونمایی از پروژه نصب پنل‌های خورشیدی در طبس و عشق‌آباد، بهره‌برداری از اتوبوستر برق دوراهی روستای پیکوه از جمله طرح‌هایی است که در هفته دولت به صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای 20 نفر با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، افزود: آغاز عملیات اجرایی آسفالت و بهسازی معابر شهرک زیباشهر طبس توسط شهرداری و کلنگ‌زنی پروژه احداث مدرسه شهرک زیباشهر از دیگر برنامه‌های هفته دولت در طبس است.

فرماندار ویژه طبس تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، برگزاری یادمان شهدای دولت، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی و فرهنگی، تجلیل از کارمندان نمونه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های متعدد نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در هفته دولت در شهرستان طبس است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.