کدخبر: ۳۳۱٦۹
۰۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰٤
چاپ

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی:

85 درصد جمعیت شهری خراسان‌جنوبی از نعمت گاز برخوردار هستند

بیرجند رسا-مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه 85 درصد جمعیت شهری و 21 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: هم‌اکنون به 14 شهر و 96 روستای استان گازرسانی شده است.

85 درصد جمعیت شهری خراسان‌جنوبی از نعمت گاز برخوردار هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا    به نقل  از فارس،فرشید دشتی  اظهار داشت: در سال جاری بالغ بر 200 کیلومتر خط انتقال، شبکه تغذیه و توزیع گاز در سطح استان اجرا شده است. همچنین در سال جاری تعداد یک‌هزار و 550 انشعاب گاز در سطح استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: از ابتدای سال جاری تا‌کنون تعداد 4 هزار و 600 مشترک به جمع مشترکان گاز طبیعی در استان افزوده شده است.

دشتی با بیان اینکه 85 درصد جمعیت شهری و 21 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند، گفت: در حال حاضر تعداد 14 شهر و 96 روستای استان از نعمت طبیعی گاز برخوردارند.

اجرای 300 کیلومتر خط انتقال گاز به شهرستان‌های خراسان جنوبی

وی اجرای 300 کیلومتر خط انتقال گاز به برخی از شهرستان‌های استان را یکی از مهمترین پروژه‌های در دست اجرای این شرکت عنوان کرد و یادآور شد: این خطوط به شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، اسدیه، قهستان، قاین، حاجی‌آباد و عشق‌آباد انتقال می‌ِیابد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین گازرسانی به دو شهر سربیشه و مود و نیز گازرسانی به 40 روستا به همراه تامین اعتبار مصالح مورد نیاز از دیگر اقدامات و پروژه‌های مهم این شرکت محسوب می‌شود.

دشتی در ارتباط با گازرسانی به شهرهای مود و سربیشه، تصریح کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی پروژه خط انتقال گاز بیرجند-سربیشه به طول 73 کیلومتر و قطر 30 اینچ به مراحل نهایی رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی شبکه داخلی این شهرها با پیشرفت اجرایی 90 درصد در مراحل آزمایشات و نصب شیرآلات و تجهیزات است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.