کدخبر: ۳۳۱۳۵
۰۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳٦
چاپ

جنایت هولناک دختر جوان برای فرار از ازدواج

بیرجندرسا-دختر جوان برای فرار از ازدواج دست به جنایتی آتشین زد

جنایت هولناک دختر جوان برای فرار از ازدواج

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا    به نقل  از ملت آنلاین دختر جوان برای فرار از ازدواج دست به جنایتی آتشین زد. او که نمی‌خواست با نامزدش ازدواج کند وقتی با تهدیدهای وی روبه‌رو شد نقشه قتلش را عملی کرد و جسد او را به آتش کشید. از چند‌ماه پیش، مأموران پلیس اصفهان در جریان ناپدید شدن پسر جوانی در این شهر قرار گرفتند و تحقیقات برای یافتن ردی از او را شروع کردند. کسی از پسر جوان خبر نداشت و حتی خانواده‌اش هم نمی‌دانستند که چه بلایی بر سر او آمده است تا اینکه دختر جوانی به اداره آگاهی شهرستان مبارکه رفت و خبر از جنایتی هولناک داد. او گفت که 3‌ماه قبل نامزدش را در بیابان‌های اطراف شهر به قتل رسانده و جسدش را سوزانده است.

رازی در دل بیابان
نشانه‌هایی که دختر جوان از مقتول می‌داد، مشخصات همان پسر 24ساله‌ای بود که در اصفهان گم شده بود و در این مدت هیچ ردی از او به‌دست نیامده بود.با کشف راز ناپدید شدن پسر جوان که فرید نام دارد، عامل جنایت پای میز بازجویی نشست و در توضیح جنایتی که مرتکب شده بود گفت: حدود یک سالی بود که من و فرید با هم آشنا شده بودیم. ما نامزد بودیم و قول و قرار ازدواج گذاشته بودیم تا اینکه از مدتی قبل بین ما مسائلی پیش آمد که باعث ایجاد کدورت و اختلاف شد.

با اینکه خیلی به هم علاقه داشتیم و عاشق هم بودیم اما از همان زمان تصمیم گرفتم از ازدواج با فرید منصرف شوم چرا که فکر می‌کردم ازدواج ما به جایی نخواهد رسید. سعی کردم او را متقاعد کنم که ما به درد هم نمی‌خوریم و باید همدیگر را فراموش کنیم اما او راضی نمی‌شد. حتی وقتی دید که تصمیم من جدی است و می‌خواهم هر طوری شده به این رابطه خاتمه دهم، شروع به تهدید من کرد.

دختر جوان ادامه داد: از آنجا که در مدت نامزدی‌مان فرید توانسته بود اطلاعات خصوصی و محرمانه زیادی نسبت به زندگی من به‌دست بیاورد، تهدیدم کرد که اگر نامزدی‌مان را به هم بزنم، آبرویم را می‌برد. می‌خواست با این کار مجبورم کند که در کنارش بمانم و با وی ازدواج کنم اما من که تصمیمم را گرفته بودم برای اینکه او را از سر راهم بردارم نقشه قتلش را کشیدم.

قرار مرگبار
متهم گفت: بعد از ظهر روز حادثه برای دیدنش با او قرار گذاشتم. وقتی به سر قرار آمد سوار ماشینش شدم و همراه هم راهی بیابان‌های اطراف شهر شدیم. طبق نقشه‌ای که کشیده بودم او را به محلی خلوت کشاندم و در یک لحظه وی را غافلگیر کردم و با چاقویی که همراهم بود چند ضربه به وی زدم. فرید روی زمین افتاد و لحظاتی بعد متوجه شدم که دیگر نفس نمی‌کشد. برای اینکه کسی از این جنایت باخبر نشود تصمیم گرفتم جسد او را بسوزانم.

از باک ماشینش، مقداری بنزین کشیدم و پس از اینکه جسدش را آتش زدم از محل گریختم. پس از این ماجرا عذاب وجدان یک لحظه هم رهایم نکرد طوری که دچار ناراحتی روحی و روانی شدم و کابوس جنایتی که مرتکب شده بودم دست از سرم برنمی‌داشت. در نهایت وقتی دیدم نمی‌توانم ماجرا را فراموش کنم تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم و برای همین به اداره آگاهی آمدم.

پس از اعترافات دختر جوان مأموران راهی محلی شدند که وی دست به جنایت زده بود. در بررسی این محل وسایل مقتول که برخی از آنها سوخته بود کشف شد. همچنین مأموران اسکلت سوخته پسر جوان را در آنجا پیدا کردند که همه اینها نشان می‌داد پسر جوان قربانی تصمیم هولناک نامزدش شده است.

سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان این خبر گفت: پس از اعترافات دختر جوان برای او قرار بازداشت صادر شد و پرونده این حادثه در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت. وی همچنین با هشدار به جوانان از آنها خواست که پیش از ازدواج و در دوران آشنایی اطلاعات خصوصی و محرمانه خود را در اختیار طرف مقابلشان قرار ندهند و درصورت بروز مشکلاتی در این زمینه حتما از مشاوران پلیس در کلانتری‌ها کمک بخواهند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها