چاپ

کسب رتبه برتر خراسان جنوبی در کارگزاران بورس در کشور

بیرجند رسا- مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی مهمترین مزیت بورس را تأمین مالی اعلام کرد و گفت: شرکت‌های وارده شده به بورس از معافیت مالی برخوردار می‌شوند.

کسب رتبه برتر خراسان جنوبی در کارگزاران بورس در کشور

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا   ، مدیر بورس منطقه‌ای خراسان‌ جنوبی با بیان این مطلب گفت: متقاضیان شرکت در بورس باید در ابتدا کد معاملاتی دریافت کنند که در این زمینه تاکنون 3 هزار و 291 کد معاملاتی در استان افتتاح شده است

 

هریوندی افزود: تالار بورس خراسان جنوبی از سال 88 به عنوان بیست و یکمین تالار بورس در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

وی تصریح کرد: این تالار فعالیت خود را با یک کارگزار آغاز کرده و در حال حاضر دارای چهار کارگزار در شهر بیرجند است.

 

وی با اشاره به وجود دو تالار اختصاصی بورس در بیرجند و قاین، اظهار کرد: : شرکت‌های وارد شده در بازار نخست باید 200 سهامدار و در بازار دوم باید 100 نفر سهامدار داشته باشند

 

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: حداقل سرمایه شناور در بازار نخست بورس 10 درصد و در بازار دوم 50 درصد است.

 

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی مهمترین مزیت بورس را تأمین مالی اعلام کرد و گفت: شرکت‌های وارده شده به بورس از معافیت مالی برخوردار می‌شوند.

 

هریوندی به وجود دو بازار در تالار بورس استان اشاره کرد و افزود: شرکت‌ها با وجود یک‌هزار میلیارد ریال سرمایه می توانند در بازار نخست و با 200 میلیارد ریال سرمایه در بازار دوم شرکت کنند.

 

وی گفت: بورس خراسان جنوبی به لحاظ جمعیت به عنوان استان آخر و به لحاظ معاملات بدون در نظرگرفتن جمعیت دوم است.

 

وی اظهار کرد: بورس خراسان جنوبی سرانه معاملات بدون لحاظ کردن جمعیت مقام 18، به لحاظ کدهای معاملاتی بدون در نظر گرفتن جمعیت مقام 24 و با در نظر گرفتن جمعیت رتبه 20 را در کشور دارد.

 

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال 89 شاخص بورس استان 86 درصد بازدهی داشته است، گفت: این میزان در سال گذشته به 107 درصد و امسال به شش درصد بازدهی منفی رسیده است.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.