کدخبر: ۳۲۷۰٦
۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۵
چاپ

هاآرتص:

ارتش اسرائیل به اندازه یک گوریل شده اما نتوانست حماس را شکست دهد

بیرجند رسا-یک روزنامه صهیونیستی با انتقاد از ناتوانی ارتش اسرائیل در نبرد با مقاومت فلسطین اذعان کرد ارتش این رژیم با وجود بزرگ شدن ظاهری و صرف بودجه های هنگفت در حمله به غزه شکست خورده است.

ارتش اسرائیل به اندازه یک گوریل شده اما نتوانست حماس را شکست دهد

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  به نقل از مهر، عقب نشینی نظامیان صهیونیست از نوار غزه با انتقاد شدید رسانه های رژیم صهیونیستی مواجه شده است. این رسانه ها ضمن انتقاد از عملکرد ارتش اسرائیل در حمله به نوار غزه اعتراف کرده اند که صهیونیست ها با وجود افزایش چشمگیر بودجه نظامی نتوانستند مقاومت فلسطین را شکست دهند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص از جمله اصلی ترین منتقدان عملکرد رژیم صهیونیستی بوده و به صراحت اعلام کرد که این رژیم عملا در جنگ با مقاومت اسلامی شکست خورده است. بر این اساس عقب نشینی نیروهای زمینی ارتش اسرائیل از غزه و اعلام آتش بس یطرفه به معنای پذیرش این شکست از سوی مقامات تل آویو به شمار می رود.

هاآرتص در گزاشی اذعان کرد ارتش رژیم صهیونیستی با وجود حمله همه جانبه به نوار غزه متحمل شکستی سنگین شده است. طبق این گزارش ارتش اسرائیل در این نبرد نتوانست ابتکار عمل را در دست بگیرد و با وجود این که در این سال ها شاهد افزایش چشمگیر در میزان بودجه بود، در فائق آمدن بر حماس ناکام ماند.

در ادامه این گزارش ارتش اسرائیل به یک گوریل تشبیه شده که با وجود بزرگ بودن جثه اش، حرکاتش زمخت و احمقانه است. نویسنده این مطلب معتقد است ارتش اسرائیل به بزرگی گوریلی مانند "کینگ کنگ" است که با قدم های خود خانه ها، پل ها و مدارس سازمان ملل را ویران کرد، اما بزرگ بودن به درد این ارتش نمی خورد، زیرا یک ارتش باید باهوش باشد.

این در حالی است که دیگر روزنامه ها و پایگاه های اینترنتی وابسته به رژیم صهیونیستی نیز عملیات موسوم به "صخره استوار" را که از هشتم جولای به صورت گسترده از زمین و هوا علیه غزه آغاز شد، یک شکست تمام عیار برای این رژیم دانسته و انتقادهای شدیدی را متوجه مقامات تل آویو کرده اند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.