کدخبر: ۳۱۳۰
۰٤ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۵
چاپ

شاخص‌های مهم وزرای پیشنهادی دولت یازدهم از نظر عبادی:

کاردان و متعهد بودن/دور بودن از تجملات و افراط و تفریط‌های سیاسی

کاردان و متعهد بودن/دور بودن از تجملات و افراط و تفریط‌های سیاسی

بیرجندرسا-نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی کاردان و متعهد بودن و دور بودن از تجملات و تشریفات و افراط و تفریط‌های سیاسی را از جمله شاخص‌های مورد نیاز برای وزاری پیشنهادی دولت آینده عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا با اشاره به خصوصیات وزرای پیشنهادی کابینه جدید دولت اظهار داشت: وزرا باید از بین افرادی باشند که فضای جامعه را به سمت سیاست زدگی و موضوعاتی که نفعی به مردم ندارد، نکشانند.

وی ادامه داد: بلکه باید فضای جامعه یک فضای صمیمی و کاری باشد تا بتوان با استفاده از همه ظرفیت‌های نظام زمینه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تامین منافع مردم را فراهم نمود.

عبادی کاردانی، شایستگی،آشنا بودن با حیطه کاری، متعهد بودن و داشتن انظباط کاری، دوری از تشریفات و تجملات و دوری از افراط و تفریط‌های سیاسی را از دیگر مشخصات وزیر مناسب دانست.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شایسته است که مجلس نیز دست دولت را برای انتخاب وزرا باز بگذارد، منتها اگر جایی هم بخواهد نقدی به وزرای پیشنهادی داشته باشد، باید این نقد منصفانه باشد.

عبادی در رابطه با شروع دوبانده کردن محور بیرجند درمیان گفت: از اداره راه و ترابری درمیان که دوبانده کردن این محور را آغاز کرده است به نوبه خودم تشکر می‌کنم و امیدوارم که به کار تسریع بخشیده و هرچه سریعتر این محور پر تردد دوبانده شود.

وی از سیستم بانکداری و دستگا‌های اجرایی مربوط به پرداخت وام ازدواج گلایه کرد و ابراز داشت: در چند وقت اخیر دادن وام به زوج‌های جوان متوقف شده و با توجه به تورم و چند برابر شدن قیمت‌ها باید مسئولان به جوان‌ها در رابطه با پرداخت وام و آغاز زندگی‌شان کمک بیشتری مبذول داشته و مشکل موجود را حل نمایند.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به نگرانی‌هایش در رابطه با آینده مسأله آب شرب شهرستان بیرجند گفت: درحال حاضر آب شرب برای شهرستان بیرجند کفایت می‌کند، اما ما باید یک نگاه بلند مدت به مسأله آب که نشانه زیستن است داشته باشیم تا با توجه به گسترش روز افزون شهر بیرجند در آینده با مشکل کمبود آب شرب مواجه نشویم.

عبادی افزود: خواهان تسریع در راه اندازی پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر بیرجند هستم تا زمینه برخورداری مردم از آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده فراهم شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.