کدخبر: ۳۱۰۳
۰۲ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱٤:۰۱
چاپ

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

مهیا کردن امکانات برای نگهداری سالمندان در کانون گرم خانواده نسبت به سرای سالمندان بهتر است

مهیا کردن امکانات برای نگهداری سالمندان در کانون گرم خانواده نسبت به سرای سالمندان بهتر است

بیرجند رسا- نماینده مردم بیرجند خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی مهیا کردن امکانات برای نگهداری سالمندان در کانون گرم خانواده را نسبت به نگهداری آن‌ها در سراهای سالمندان مناسب تر ارزیابی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدبافر عبادی در حاشیه بازدید از سرای سالمندان کیمیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بیرجندرسا اظهار داشت: کمبود امکانات و مشکلات اقتصادی از جمله مشکلات سرای سالمندان است که باید برای برطرف کردن آن‌، مسئولان مربوطه اقدام کنند.

وی ادامه داد: البته ما علاقه‌ای به افزایش میزان ظرفیت اختصاص یافته به سراهای سالمندان نداریم اما در مورد خانه های موجود و سالمندانی که در آن‌ها سکونت دارند باید امکانات مناسب در نظر گرفته شود.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرهنگ غنی مردم استان اظهار داشت: البته با توجه به قبح بودن عمل سپردن والدین به خانه‌های سالمندان در بین مردم استان، خوشبختانه بیشتر افرادی که در خانه سالمندان سکونت دارند، افراد بی سرپرست ، بی فرزند و همسر هستند.

عبادی ادامه داد: البته اگر امکانات بهزیستی به گونه‌ای اختصاص یابد تا امکان نگهداری افراد نیازمند مراقبت در کانون گرم خانواده مهیا شود، بهتر خواهد بود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.