کدخبر: ۲۸۵۱۹
۱۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۹
چاپ

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

انجام واجبات و ترک محرمات بزرگ‌ترین راه مقابله با ماهواره است

انجام واجبات و ترک محرمات بزرگ‌ترین راه مقابله با ماهواره است

بیرجند رسا-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از ترویج گروه‌گرایی، شیطان پرستی و آشوب‌های خیابانی به عنوان اهداف دشمن در برنامه‌های ماهواره یاد کرد و گفت: انجام واجبات و ترک محرمات بزرگ‌ترین راه مقابله با ماهواره است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا به نقل ازفارس، مهدی مزگی‌نژاد ظهر امروز در جمع کارکنان شهرداری بیرجند در بیان آسیب‌های استفاده از ماهواره داشت: استفاده از ماهواره در خانواده‌های اسلامی یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در افزایش آمار طلاق در کشور است.

وی با بیان این‌که از بین رفتن قبح طلاق در جامعه بسیار خطرناک است، گفت: آمارها نشان می‌دهد در حال حاضر از هر 100 ازدواج در کشور 13 مورد به طلاق منجر می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید بر این‌که دشمنان نظام اسلامی ایران در حال حاضر با جنگ نرم فرهنگی به مقابله با ما برخاسته‌اند، افزود: دشمنان نظام اسلامی ما برای این مقابله به سراغ پایگاه‌های معنوی و باورهای درونی ما رفته‌اند که اگر در این نبرد به پیروزی برسند ما دیگر چیزی نخواهیم داشت.

مزگی‌نژاد اضافه کرد: با کمال تاسف عده‌ای در کشور به این جنگ نرم معتقد نیستند و این در حالی است که مقام معظم رهبری از حدود 15 سال گذشته مسئولان را به این توطئه دشمنان نظام هشدار داده‌اند.

ورود ماهواره به زندگی اسلامی از مهمترین ابزار دشمن

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی ما ایمان، اعتقاد، باور و پایه‌های اساسی دینی ما را هدف قرار داده‌اند و این مبارزه را از خانواده‌ها شروع کرده‌اند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: ورود ماهواره به زندگی اسلامی ما یکی از مهم‌ترین ابزار دشمن برای مقابله با ما به شمار می‌رود.

مزگی‌نژاد یادآور شد: ماهواره راحت‌ترین، ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین ابزار دشمنان نظام برای مقابله با ما به شمار می‌رود و دشمن با تمام توان خود و در راستای ترویج آن می‌کوشد.

وی با اشاره به این‌که از ساخت ماهواره 60 سال می‌گذرد، گفت: مصرف‌گرایی و بالارفتن استفاده مردم کشور ما از برخی محصولات از جمله آسیب‌هایی است که ماهواره به ما تحمیل کرده است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تعداد شبکه‌های قابل دریافت از سه ماهواره را 2 هزار و 500 مورد عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد 280 شبکه مخصوص پخش موسیقی، 74 شبکه مخصوص مد لباس و لوازم آرایشی، 273 شبکه مخصوص تبلیغ دین‌های ساختگی و 235 شبکه مخصوص پخش فیلم‌های غیرمجاز است.

مزگی‌نژاد تصریح کرد: تاکنون با همین گونه تبلیغات 72 فرقه شیطان‌پرستی در ایران اعلام موجودیت کرده‌اند.

وی از ساخت فیلم در هالیوود به عنوان یکی دیگر از ابزارهای دشمنان نظام یاد کرد و گفت: سالانه 700 فیلم در این سینما ساخته می‌شود که بیش از 15 میلیون دلار درآمد خالص برایشان به ارمغان می‌آورد.

هدف از ساخت کارتون‌های جذاب ترویج فرهنگ برهنگی بین فرزندان است

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: ساخت کارتون‌های جذاب برای کودکان ما با هزینه بالا و فروش آن با قیمت پایین یکی دیگر از اهداف دشمنان نظام برای انحراف فرزندان ماست که فرهنگ برهنگی را ترویج کرده و در صدد هستند روابط بین فرزندان و والدین را خراب کنند.

مزگی‌نژاد از ترویج گروه‌گرایی و بالا رفتن سن ازدواج، شیطان‌پرستی، آشوب‌های خیابانی و غیره به عنوان دیگر اهداف دشمنان نظام و ترویج آنها در ماهواره یاد کرد و افزود: انجام واجبات و ترک محرمات بزرگ‌ترین راه مقابله با ماهواره است.

وی خاطرنشان کرد: شکستن عفاف بین محرم و نامحرم، از بین رفتن ارزش و احترام پدر و مادر، از بین رفتن قبح طلاق و ترویج خانواده‌های بی‌قید در برابر خانواده‌های سنتی و افزایش آمار طلاق از عواقب استفاده از ماهواره در کشورهای اسلامی محسوب می‌شود.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها