کدخبر: ۲۸۲۸۸
۱٤ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۵
چاپ

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

ماهواره‌ روح حاکم بر فضای تعلیم و تربیت اسلامی را نشانه گرفته است

بیرجند رسا-مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از 4 هزار شبکه فارسی زبان در کشور دریافت می‌شود، گفت: ماهواره‌ روح حاکم بر فضای تعلیم و تربیت اسلامی را نشانه گرفته است.

ماهواره‌ روح حاکم بر فضای تعلیم و تربیت اسلامی را نشانه گرفته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا به نقل از فارس  ، حسن رضا عمیدیان صبح امروز در دیدار با اعضای شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی اظهار کرد: ماهواره‌ روح حاکم بر فضای تعلیم و تربیت اسلامی را نشانه گرفته است.

وی افزود: از جهل آدمی است که دشمن خویش را با عِدّه و عُده به خانه دعوت کند و بدون آنکه بتواند به تقابل اندیشه بپردازد، در آماج حملات جنگ نرم و اندیشه‌ها و مکاتب آن قرار گیرد و دَم بر نیاورد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ماهواره به عنوان «گندآب» یاد کرده‌اند، تصریح کرد: فلسفه وجودی «گندآب» آن است که هر آب تازه‌ای، حتی آب خالص باران را نیز کدر می‌کند و به تاریکی می‌برد.

عمیدیان با اشاره به اینکه فطرت هر انسان، گرایش به خداجویی و حقیقت‌طلبی دارد، خاطرنشان کرد: تعالیم حیات بخش اسلام تنها ره توشه‌ای است که انسان را در مسیر تقابل مکاتب و اندیشه‌های گوناگون به سر منزل مقصود می‌رساند، او را به آرامش می‌رساند و به خوبی به هدف نهایی آفرینش رهنمون می‌سازد.

دریافت 4 هزار شبکه ماهواره‌ای در فضای آسمان کشور

وی با بیان اینکه بیش از 4 هزار شبکه فارسی زبان که با هدف تهاجم فرهنگی کیان و ارزش‌های ایران اسلامی را نشانه رفته و ساماندهی شده‌اند، یادآور شد: تقابل امروز دنیای اسلام با دنیای مادی‌گرای غرب و شرق در تقابل اندیشه‌هاست و کسی پیروز این جنگ است که با سیطره بر افکار و برجسته کردن هویت ملی و ارزش‌های دینی از تمامی دستاوردهای فرهنگی، حتی به بهای جان خویش دفاع کند.

رئیس شورای بسیج ورزشکاران استان گفت: هدف اصلی پدافند غیرعامل بسیج ورزشکاران، مقابله با هجمه نرم ماهواره‌هاست که امروزه با ترویج بی بند و باری در صدد ترویج فرهنگ برهنگی و تجمل‌پرستی هستند و ارزش‌های متعالی اسلام را جولانگاه خویش قرار داده و بنیان خانواده اسلامی را می‌خواهند متزلزل کنند.

عمیدیان با تاکید بر ساماندهی همه نیروها، عضوگیری و تشکیل دفاتر شورای بسیج ورزشکاران در سراسر استان را تا پایان امسال خواستار شد و افزود: بهره‌گیری از ظرفیت مربیان پرمخاطب و حلقه‌های معرفتی صالحین در راستای برنامه‌های شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی می‌باشد.

هر ورزشکار بسیجی سفیر تقابل با تهاجم ماهواره‌ها باشد

وی با بیان اینکه هر ورزشکار بسیجی باید سفیر تقابل با تهاجم ماهواره‌ها باشد، ادامه داد: باید روح حاکم بر ورزش، ارزشی، بصیرت‌ورزی و با هوشمندی خردمندانه‌ همراه باشد.

این مقام مسئول به ضرورت تاثیرگذاری شگرف فرهنگی و ایفای نقش ممتاز ورزشکاران بسیجی در جامعه پرداخت و اظهار داشت: باید بسیج که به تعبیر مقام معظم رهبری نیروی کارآمد همه میدان‌ها است، در این نبرد از تمامی ابزارهای مادی و معنوی بهره جوید.

لازم به ذکر است در این دیدار، اعضای شورای بسیج ورزشکاران مهم‌ترین برنامه محوری کارگروه امر به معروف و نهی از منکر را مقابله با تهدیدهای ماهواره‌ عنوان کردند و به تبیین برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای تحقق این هدف پرداختند.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها