کدخبر: ۲۷۸٤۱
۱۱ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۳
چاپ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در گفتگو با بیرجندرسا:

در ماهواره اصل لذت گرایی تبلیغ می شود/ ماهواره خانواده ها، نسل جوان و آینده یک حکومت را فدای لذت می کند.

بیرجندرسا- حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: غربی ها برای ملت ایران دلسوزی نمی کنند که با قبول کردن هزینه های میلیاردی برای مردم ما فیلم ها و سریال های رایگان پخش کنند.

در ماهواره اصل لذت گرایی تبلیغ می شود/ ماهواره خانواده ها، نسل جوان و آینده یک حکومت را فدای لذت می کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا  اظهار داشت: ماهواره مانند یک هم نشین است و همان طور که همنشینان بر روی اخلاق، ضاعقه و سلیقه فردی تاثیر می گزارد ماهواره نیز اینگونه است. وقتی کسی با ماهواره مانوس می شود به آن دل می بندد و هرچند هم مراقب باشد باز بر روی او و اطرافیانش تاثیر می گزارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی در ادامه افزود: در ماهوراه ها سبک زندگی غربی به نمایش گذاشته می شود و تمامی برنامه های آن با دین اسلام و سبک زندگی ایرانی مغایرت دارد.

وی خاطر نشان کرد: در ماهواره بد حجابی و بی حجابی تبلیغ می شود که حتی در ایران قبل از اسلام هم حجاب بوده زیرا که حجاب باعث تحکیم بنیان خانواده می شود واز بروز خیانت جلوگیری می کند.

هدف ماهواره ترویج لذت گرایی است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف اذعان داشت: در ماهواره اصل لذت گرایی تبلیغ می شود، لذتی که فانی و زود گذر است و باعث تضاد هایی در جامعه می گردد. ماهواره خانواده ها، نسل جوان و آینده یک حکومت را فدای لذت می کند. وی افزود: بسیاری از خانواده هایی که دچارآسیب های اجتماعی و اخلاقی شده اند به نوعی با ماهواره مرتبط بوده اند و بدون آنکه متوجه شوند، ماهواره در رفتار آنها تاثیر گذاشته است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه غربی ها در هیچ پاره ای از زمان منفعت و سود ملت ایران را نخواسته اند بیان کرد: غربی ها برای ملت ایران دلسوزی نمی کنند که با قبول کردن هزینه های میلیاردی برای مردم ما فیلم ها و سریال های رایگان پخش کنند.

صدا و سیما باید بهتر عمل کند

عضو مجمع نمایندگان استان از عملکرد کنونی صدا و سیما قدر دانی کرد و تصریح کرد: صدا و سیما نسبت به گذشته بهتر عمل کرده است ولی باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهد وی افزود: برنامه سازان تلوزیون باید نحوه زندگی افرادی را که ماهواره داشته اند و مشکلاتی که برای آنان رخ داده است را به مردم نشان دهند و داستان آنها را به فیلم تبدیل کنند. عبادی در پایان متذکر شد: در مجلس شورای اسلامی نیز قانون مقابله با ماهواره مصوب شده است و مجلس به دستگاه های زیربط این مسئله نظارت خواهد داشت و از آنها سوال خواهد شد که در این رابطه چه کرده اند؟

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.