کدخبر: ۲۷۷۲۸
۱۱ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱
چاپ

قائم مقام نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی در گفتگو با بیرجندرسا:

ماهواره هویت ایرانی اسلامی ما را موردهدف خودقرارداده است/ماهواره حرمت ها را می شکند

بیرجندرسا- حجت الاسلام رضایی بیرجندی گفت: آنانی که اندیشه امام را در سر دارند و خود را وارث خون شهدا و این انقلاب می دانند حواس خود را بیشتر جمع کنند و برای مبارزه با این وسیله تلاش کنند

ماهواره هویت ایرانی اسلامی ما را موردهدف خودقرارداده است/ماهواره حرمت ها را می شکند

          قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا بیان کرد: ماهوراه یک ابزار است که می شود از آن مثبت و هم منفی استفاده کرد. ولی اکنون این وسیله در دست دشمنان است که با این وسیله محرمات الهی را حلال می کنند و حرمت ها را می شکند.

حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی در ادامه افزود: دشمنان از طریق ماهواره پیشرفت مارا مورد هدف قرار داده اند و نمی خواهند جوانان ما آگاه شوند.

ماهواره ایدز است

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه ماهواره مانند ایدز و ومواد مخدر است اذعان داشت: مواد مخدر و ایدز جسم و جان مردم را مورد حمله خود قرار می دهد و ماهواره روح و رفتار مردم را تخریب می کند. همچنان که از پخش مواد مخدر جلوگیری می شود باید از این وسیله هم جلوگیری شود وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از افزایش ماهواره و جمع آوری آن علاوه بر قرار دادن محدودیت باید کار فرهنگی کرد. صداو سیما باید در این زمینه بیشتر تلاش کند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها